Pysäköintipalvelut: Asiakaskokemuksen parantaminen

Asiakaskokemuksen keskiössä

Me EuroParkilla ymmärrämme, että pysäköintikokemus on tärkeä osa asiakkaan päivää. Siksi panostamme jatkuvasti palveluidemme sujuvuuteen ja helppokäyttöisyyteen. Asiakkaan saapuessa pysäköintialueellemme, tavoitteenamme on tehdä pysäköinnistä mahdollisimman vaivatonta ja nopeaa. Tämä tarkoittaa selkeitä opasteita ja sisäänajoa sekä nopeita maksutapoja.

Kamerapohjaisissa Autopay-kohteissamme pysäköinti on tehty erittäin sujuvaksi. Kamera tunnistaa ajoneuvosi rekisteritunnuksen ja voit huoletta ajaa vapaalle paikalle. Sisään ajaminen kohteisiimme on helppoa, sillä pysäköintikohteemme ovat puomittomia, etkä tarvitse erillisiä pysäköintilipukkeita.

Mikäli rekisteröidyt Autopayn käyttäjäksi, esimerkiksi lataamalla Autopay Park & Charge -sovelluksen, ei sinun tarvitse huolehtia maksusta, vaan veloitus tapahtuu automaattisesti maksukortiltasi kun ajat ulos kohteesta. Sinun ei tarvitse siis erikseen jonottaa maksuautomaateille, tai huolehtia maksamisesta – kameratunnistus pitää huolen siitä, että kun ajat ulos pysäköintihallista, myös pysäköinnistä veloittaminen päättyy ja maksu veloitetaan automaattisesti sinulta.

Monipuoliset muut maksutavat

Mikäli et ole rekisteröitynyt Autopayn käyttäjäksi ja haluat maksaa pysäköintisi automaatilla, myös se on mahdollista. Maksuautomaattimme ovat helppokäyttöisiä, joten maksaminen niillä on helppoa. Kohteesta riippuen käytössäsi voi olla erilaisia maksutapoja, tarkemmat tiedot kunkin pysäköintikohteen maksutavoista löydät joko nettisivuiltamme tai kohteesta löytyvistä opastekylteistä.