Tiedote 19.3.2020: Koronavirusepidemian vaikutuksia toimintaamme

Hyvä asiakkaamme!

Koronavirusepidemia vaikuttaa nyt meidän kaikkien elämään ja teemme kaikkemme, että asiakkaillamme ja henkilökunnallamme on turvalliset olosuhteet pysäköintikohteissamme, ja pyrimme omalta osaltamme tekemään parhaamme koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi. Seuraamme ja noudatamme viranomaisten ja hallituksen suosituksia sekä omistajiemme ohjeistusta.

Tehostettua siivousta ja tietoa aukioloajoista

Kaikissa pysäköintikohteissamme olemme tehostaneet ja lisänneet asiakaspalveluidemme, maksuautomaattien ja puomilaitteiden desinfioimista ja siivousta. Henkilökuntamme on ohjeistettu ennaltaehkäisevään toimintaan ja käyttäytymiseen viruksen leviämistä vastaan.

Pyrimme siihen, että kohteemme toimisivat mahdollisuuksien mukaan ilman häiriöitä. Kaikki kohteemme ovat tällä hetkellä auki normaalisti. Pysäköintikohteiden ja etenkin joidenkin jalankulkujen aukioloaikoihin saattaa tulla muutoksia, jos ne ovat kiinteästi sidoksissa esim. kauppakeskusten ja hotellien aukioloaikoihin. Pyydämmekin tässä tapauksessa tarkistamaan myös kauppakeskuksen ja hotellien aukioloajat heidän www-sivuiltaan.

Maksaminen puomittomissa Autopay-kohteissa

Puomittomissa Autopay-kohteissa voit maksaa pysäköinnin kotisohvaltasi 48 tunnin sisällä ulosajosta ilman lisäkuluja maksukortilla osoitteessa www.autopay.io. Lisäksi kaikissa Autopay-kohteissamme on käytössä EasyPark- tai ParkMan-mobiilimaksu. Puomittomia Autopay-kohteita on esim. Helsingin keskustassa P-Simonkenttä ja P-Autotalo, Pasilassa P-Messukeskus ja Lauttasaaressa P-Lauttis. Lisäksi Autopay-kohteita on Keravalla, Tampereella, Joensuussa, Kuopiossa ja Rovaniemellä.

Maksaminen puomillisissa kohteissa

Suosittelemme, että pysäköinti maksetaan maksuautomaattiin maksukortilla ja mikäli mahdollista lähimaksuna (summat 50 € ja alle). Lähimaksu toimii maksuautomaateissa ja puomilaitteilla seuraavasti: syötä pysäköintilippu automaattiin/puomilaitteeseen, näet maksettavan summan automaatin/puomilaitteen näytöltä, aktivoi lähimaksu näyttämällä maksukorttia maksupäätteeseen, näet summan maksupäätteen näytöllä, hyväksy maksu näyttämällä toistamiseen maksukorttia maksupäätteeseen. Asiakaspalvelustamme voit ostaa myös arvokortteja, joilla voit maksaa pysäköinnin lähimaksun tapaisesti.

P-CityForumin, P-Elielin, P-Kluuvin ja P-Ruoholahden asiakaspalvelut ovat auki toistaiseksi lyhennetyin aukioloin. Asiakaspalvelut eivät enää ota vastaan käteistä rahaa. Maksuautomaatteihin voit myös maksaa käteisellä kolikolla ja 5, 10 ja 20 euron seteleillä. Huomioithan, että maksuautomaatista saa takaisin vain kolikoilta. Muita puomillisia kohteita ovat P-Kamppi, P-Presidentti, P-Ruoholahti ja P-Tähtitorninvuori.

Pidetään huolta toisistamme.

EuroPark Finland Oy